Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Kl 00:00

Nu är jag färdig med städningen. Kan inte säga att det endast var städning som jag gjorde idag/igår. Jag satte upp listerna vid dörren till pannrummet, jag satte upp 5 tavlor som stått bakom soffan i lilla rummet, jag har rensat ut hela lilla rummet på skräp så nu går det faktiskt att gå in och sätta sig i soffan utan problem, härligt. 
 
Jag är nog lite konstig när det kommer till storstädning, för mitt uppe i allt så får jag för mig att fixa både det ena och det andra. Som idag, då jag inte nog med ovan nämnda saker också gjorde iordning mina istappar. Det är lampor som ser ut som istappar. Jag bytte sladd på båda och då var jag tvungen att skruva isär allt, klippa till änden och sen fippla med små jäkla skruvar för att få fast kablarna i själva lampan, suck och stön, det blev klart men jäklar vilken tid det tog, så allt kom på efterkälken.
 
Men skam den som ger sig, jag fortsatte tills just städningen var färdig, som var menat från början och då tickade tiden iväg lite för snabbt. 
 
Nu sitter jag med en kopp java och ska straxt in i duschen innan jag landar i sängen.
 
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: