Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Mor behöver dotter, dotter behöver mor.

Idag efter jobbet fick jag bara en enorm vilja att åka till min dotter i Nybro och säga hej. 
 
Jag gjorde det men meddelade inte dottern förrän jag var mer eller mindre i Nybro. Då ringde jag henne och frågade när hon slutade träna, det visade sig att hon inte gått iväg än och eftersom jag då avslöjade att jag var i Nybro så var hon så söt att hon skippade sin träning för min skull, gumman.
 
Det visade sig att jag tydligen hade någon mental koppling till henne, för just idag hade varit en väldigt tuff och jobbig dag på hennes jobb, inte nog med det så var det tågförseningar och inte nog med det så var hon allmänt depp. Så mitt beslut att åka och hälsa på dotter var nog ett av universums mystiska sätt att kommunicera att - mor behöver dotter och dotter behöver mor.
 
Vi fikade, åt frallor med jordnötssmör och pratade av oss. Jag åkte hem runt 8-tiden och var hemma igen vid 9-tiden. Så nu har jag käkat lite mat, damsugit hallmattan och hängt upp tvätt. Nu blir det umgänge för huvudet med kudden, tidig dag imorgon. :-)
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: