Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Grävuppdatering..

Det tar musten ur mig, att gräva ner i stenig mark ca 30 cm. Flertal pauser tar jag för min kropp tar stryk som attan av detta grovjobb. Det är en lång bit kvar, sakta men säkert går det framåt.
 
All denna sand, grus och stenar fyller jag inte bara upp på min lilla infart utan även vägen som leder fram till min infart. Kommunen borde ge mig betalt för att jag fyller igen alla dessa regnhål som är nästan lika djupa som jag själv gräver. :-)
 
 
Bye
 
Påbörjat grävning
 
 
Grävt ca 30 cm djupt. Långt kvar, ja,ja...
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: