Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Hur jäkla svårt ska det va?

Tidigare inlägg:
 
Soligt = Bada
Molnigt = Tvätta bilen
 
Så här blev det:
 
Tömma Poolen - det visade sig att den lilla lutningen som var ca 4 graders lutning, räckte. Poolen har under ett gäng timmar förflyttat sig nästan 5 cm. 
Så nästa steg är att få bort den eventuella lutningen och sen fylla den jäkla poolen en gång till. Seriöst, jag har precis slösat över 3 kbm vatten och nu ska jag fylla den igen. Funkar det inte den här gången jag då är vi ju uppe i 6 kbm, jag tror min räkning kommer att sticka iväg till siffror jag inte ens trodde fanns ;)
 
Där ser man vad moder natur kan ställa till det för mig :D
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: