Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Slåss med 3 ton

Nu på morgonen har jag fightats med 3 ton pool. Försökte efter konsten alla regler att eliminera lutningen på gräsmattan där poolen står, men inte fasiken hjälpte det.
 
Så nu på morgonen har jag puffat och kämpat med nästan en fylld pool för att få under ännu mer lutnings-eliminering (kan man skriva så?). Den briljanta idén jag hade var att puffa under - en liten bit åtminstone - jordsäckar som låg och väntade på att användas.
 
Så nu är jag helt slut i kroppen, men jag hoppas att poolen inte får för sig att traska iväg mer. 
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: