Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Hemma!!

Ahh, hemma igen. 
 
Borta bra men hemma bäst, ett talesätt som stämmer till 100% för mig. Jag tycker det är jättekul att dra iväg på olika saker, om det är utbildning eller resa har ingen betydelse och själva vistelsen är jätterolig (oftast). Men det slår inte den känslan att komma hem, det är så jäkla skönt.
 
Har, som jag i föregående inlägg beskrivit, varit på utbildning i Linköping tis-tors. Vi gick igenom lagar och paragrafer så nu ser jag bara den här symbolen §, var jag än tittar (skämt alltså). Det är ingen som kan allt utantill men det är jäkligt bra att veta var man ska leta när det gäller olika händelser och scenarios - och det mina vänner har jag fått lärt mig på dessa tre dagar. Superintressant.
 
Har svidat om till mysbrallor och t-shirt och sitter nu och bara andas och självklart dricker kaffe.
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: