Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Charlotte Perrelli och svenska kocklandslaget

Den stora överaskningen på festen i lördags var som rubriken säger - Charlotte Perrelli - i egen hög person. 
 
Under festen var det många uppträdanden och tacktal till huvudpersonen som hela festen kretsade kring och mellan varven bjöds det på mat av hela svenska kocklandslaget.
 
Den ena rätten godare än den andra, så perfekt upplagt med smaker som när det blandades i en tugga förvandlades till en näst intill utomkroppslig upplevelse.
 
Efter några timmar med uppträdanden och som sagt tacktal så kommer en goo låt som Charlotte Perrelli sjunger, jag tar för givet att det är på musikanläggningen de satt på den musiken, men döm om mitt chocktillstånd när jag ser Charlotte Perrelli i egen hög person komma in på festen, sjungandes för huvupersonen på festen.
 
Min första tanke var att någon härmar henne, alltså klär sig som henne och sjunger singback, men nej, det ÄR hon som sjunger. Hon går upp på scenen och drar av den ena låten efter den andra och varenda gäst (nästan) stod framme vid scenen dansande och sjungandes, vi var totalt ca 270 personer. Woaow, snacka om överaskning.
 
En sak är säkert, den kvinnan har stämband, alltså det går verkligen inte att vara stilla när hon kommer igång och sjunger. Jag kan inte annat än att säga - VILKEN HELT FANTASTISK KVÄLL DET VAR.
 
https://instagram.com/p/70-_ayEpML/?taken-by=laperrelli
 
Bye 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: