Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Måla element

Idag som först målade jag mitt element för andra gången. Första gången jag målade så gick det inte så bra. Andra strykningen påbörjades och när jag väl var färdig upptäckte jag ett penselstrå på ett ställe, så jag tog ju självklart bort det så det inte skulle torka fast. Eh, när jag gjorde det så lossnade ALL färg på elementet. Det var som att dra av ett lakan med färg. Efter det gav jag liksom upp. Någon vecka efter denna incident så slipar jag ännu en gång och låter det stå tills ikväll. Peppar,peppar jag håller tummen att det ska sitta fast efter andra strykningen av färg imorgon kväll. Sen ska jag sätta dit en ny termostat sen ser det ju nästan ut som nytt. :-)
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: