Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Packat klart... nästan iallafall

Igår la jag en del av "svallet" till skärmtaket på baksidan, typiskt att det ska regna idag. Hade inbillat mig att jag skulle ha gjort svallet och bärläkten färdig idag.
 
På eftermiddagen igår så började jag och sonen att skriva listor vad som behövdes packas ner i lådor. Sen började vi att bocka av listan samtidigt som vi packade ner i lådor där vi skrivit innehåll och nummer på lådan. Det blir lättare för pojken när han ska upp med allt i sin nya lya.
 
På söndag åker han till Lund för att enstaka gånger komma och hälsa på samt göra praktik här i O-hamn. I 2 år ska han leva i en annan stad, känns lite overkligt just nu. Det ska bli skönt för både honom och mig att faktiskt få ta steget ut i världen (för honom) och ta steget att leva barnfritt (för mig).
 
Åsså lite bilder :)
 
Bye
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: