Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Den är underbar...

Min, min bara miiiiinnn. Fick denna av min son och dotter i julklapp, den går otroligt många gånger per dag och det är sån skillnad att dricka kaffe nu än innan. Min andra kaffebryggare hade ganska många år på nacken och det var dags att pensionera den.
 
Denna avancerade tekniska underverk har många olika funktioner. Den stänger av sig själv efter 40 minuter (ibland är jag stressad till jobbet och funderar på om kaffebryggaren, den gamla, är avstängd, nu har jag dock haft en timer på den så att den stänger av sig efter 60 minuter, men en tom kaffekanna på en stekhet bryggplatta gör ju inte mig mer lugn). Jag kan med en knapptryckning välja styrkan på kaffet. En digital klocka finns på den och det bästa av allt, den har en timer så jag kan förbereda kaffet på kvällen, ställa in tiden jag går upp, och när jag kommer ner till köket så slår doften av nybryggt kaffe emot mig, härligt.
 
Lööv it :-D
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: