Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Promenad i bilder

Det blev en promenad efter duschen. Med spotify i öronen och favoritlistan spelad så travade jag ut med kameran i högsta hugg.
 
Tog lite bilder under min promenad in till Påskallaviks hamn, och hem igen. Nja, några bilder på hemvägen blev det inte. Frös om benen och ville komma hem i värmen. 
Jag var ändå ute i över 1 timme och det är hyfsat för att vara mig. 
 
Väl hemma blev det spaghetti och köttfärssås och nu ska jag sätta mig med en kopp lakritste och titta på Seinfeld.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: