Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Städnojja

Igår fick min son och jag idën att vi skulle organisera alla verktyg. Vi slängde upp alla verktyg på arbetsbänken och sen började vi gå igenom verktyg för verktyg, efter ca 1 timme så var det upprensat med bara 1 verktygslåda full med dubletter eller udda verktyg.
 
Då kommer städnojjan fram i mitt fall, så alla dubletter och udda verktyg spikades upp på väggen i garaget och varenda skruv, mutter, bult, bricka mm las i sin egen lilla låda. Sonens alla reservdelar och annat fick två hyllplan och varenda såg och annat har fått en plats på hylla eller vägg, awesome :)
 
Nu ska jag ut och sopa upp lite och slänga ut lite onödiga prylar som ligger i garaget.
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: