Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Nu kastas handduken in...

Har nu kommit till den punkt i livet jag aldrig ville till, men sanningen är en otrolig retsticka i det här fallet - jag pratar ålderns nackdelar. Jag har under hela mitt vuxna liv varit stolt över mitt minne. Nja, jag kan inte minnas precis allt och jämt, men för det mesta så har jag haft koll på läget och vad som händer och vad som ska göras de närmsta veckorna framåt. Och när det gäller daglig medicinering så har det aldrig ställt till problem förr.
 
Idag har jag fått krypa till korset, och köpt mig en dosett-låda?? Vet inte vad det egentligen heter men jag har inte koll på om jag tog levaxinet på förmiddagen eller eftermiddagen. Så på apoteket köpte jag en sån där doserare för 7 dagar. Nu kommer jag inte glömma att ta min tablett, problemet blir väl att jag glömmer fylla upp doseraren på söndagar då, he he.
 
Bye
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Martina
skriven :

Hahahaha, ja du mamma. Det är inte lätt att bli gammal. ;)