Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Mc:n är död

Det är bara att bekräfta att min mc är nu officiellt död. jag har fullt batteri, kablarna är det inget fel på men ändå så kommer det inte fram en enda lite elektricitet, suck. Jag kan absolut ingenting om motorcyklar med felsökning eller annat tekniskt.
 
Det är bara att bita i det sura äpplet och lämna in den igen för att se om det finns någon typ av hjärtstartare för den eller om det faktiskt är så att något relä eller kanske till och med startmotorn gått sönder. Det skulle inte förvåna mig om det är mina värmehandtag som gjort att hela mc:ns el gått åt helvete.
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: