Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Fin mur eller ska jag säga ramverk

Nu står ramen färdig. Inte så att man kan börja bygga på den just nu men till våren ska arbetet komma igång på allvar. 
 
Nivåskillnaden är ganska stor som man ser på bilderna. Det är ingen överraskning eftersom jag visste att jag skulle behöva höja marknivån på framkant. Fyllnadsmaterial har jag i  överflöd så det är inga problem. 
 
Det jag ska fundera på nu är om jag ska fylla upp tomrummet inuti ramverket eller om jag ska bygga trallen med trossbotten på ramverket direkt. Har olika synpunkter på detta och jag har inte bestämt mig än. I ärlighetens namn var jag inte beredd på att få dom alternativen i det här skedet.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: