Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Fri från huvudvärk

Det är helt sjukt, sinnesjukt till och med. Sen den 30 augusti har jag vaknat huvudvärksfri varje morgon. Bettskenan jag sover med är otroligt bra. Nu är jag knappt medveten om att jag har den på natten och jag har inte tuggat sönder en enda tand.
 
Innan jag fick min bettskena så bet jag så hårt att en flisa tand då och då lossnade. Det i sin tur ledde tlll att laga tänder och jag tycker inte om att gå till tandläkare det gör så jäkla ont när de borrar. Och sen ska vi ju inte snacka om hur jäkla dyrt det är.
 
Jag kan knappt tro det men i snart 3 månader har jag fått vakna helt fri från huvudvärk. Jag är otroligt tacksam, för det innebär att jag ibland på mina lediga dagar kan dra mig lite i sängen (utan att först jaga treo eller alvedon) och njuta av morgonen i vertikalläge i 20 minuter..... okej, 1 timme då ha,ha,ha.
 
I LÖÖÖÖÖVE IT!
 
 
Bye
 
 
Grynig bild, vilket innebär att jag tagit med min mobil innan jag upptäckte andra inställningar :D
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: