Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Snö 😞

Har egentligen inte något emot snö men jag bara ogillar att skotta snö. 
Mitt stora problem med snöskottning förutom att det är tungt, är när man precis har skottat färdigt så kommer den förbannade plogbilen direkt efter och bygger upp snövallar så jag är tvungen att skotta en gång till. 
För mig blir det moment 22 - jag vill ju att plogbilen ska ploga men jag vill inte skotta en gång för att inom timmen senare få gå ut och skotta igen - det kvittar vilken tidpunkt jag går ut och skottar. Jag skottar både fm och em beroende på hur jag jobbar och ändå så kommer plogbilen i full fart straxt efter. 
Summa sumarum jag tycker inte om snö 😵
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: