Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Teater

Dotter fyller år och vad är då mer perfekt än att gå på teater. Vi såg Peter Pan på Kalmar teater. 
 
Peter Pan , pojken som aldrig ville bli vuxen, den blev perfekt för dottern som har barnasinnet kvar även att hon nu fyller 28 år.
 
Efter teatern var slut fick vi komma back stage för en titt på hur det ser ut bland skådespelare och rekvisita. Skälet till denna förmån var att han som hade ganska stor del i hela produktionen av denna teater var också en kollega till barnens pappa. 
 
Efter teatern gick vi till en pub och tog en öl och pratade en stund innan det var dags att gå till restaurangen där vi njöt av god mat, dryck blandat med skratt och åldersnoja. 
 
Efteråt åkte vi hem till dotter för presentutdelning, lite vin, mer kaffe och skratt. 
 
Vid tolvslaget ungefär orkade jag inte vara vaken längre så sängen blev nästa anhalt. 
 
Bye
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: