Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Växjö bowlinghall

Tisdag och onsdag var jag och ett gäng arbetskamrater i Växjö. Vi hade arbetsuppgiften att göra budget. Budgetarbete i sig är intressant den visar så mycket mer av ett företag.
 
Nåväl, tisdagen hann vi inte med så många timmar budget innan dagens timmar var slut. Och sedvanligt är ju att man äter och de skulle vi med göra. En god buffé och en god dryck och självklart kaffe (att dricka kaffe någon annanstans oavsett var och när ger kaffe en bättre smak. jag vet inte varför det blir så men jag antar att jag tycker om att ta en kopp kaffe i ny miljö och i andra konstellationer än bara mig och katten då ha ha).prat och skratt sen skulle vi bowla. Vi delades upp i lag och sen var det fullt ös. Bowlingkloten rullade över banorna likt strilande vatten. En del klot tyckte att rännan var skitkul och en del klot var som bräckjärn rakt in bland käglorna.
 
Efter ca 1 timme var åtminstone jag ganska svettig och glad, jag själv är totalt värdelös på bowling men jag tycker det är otroligt roligt att bowla. Trots att jag var sämst i poäng av mina lagkamrater så vann mitt lag, jippi.
 
Tröttheten kom sen som på beställning så tillbaka till hotellet blev det en lång varm dusch och sen var det sängen.
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: