Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Litet med dock så irriterande...

Det är inte mycket till problem men ändå så irriterande. Bloggen ligger här och bara gapar tom på inlägg. Under flera veckor så finner jag inte det nöjet att skriva här samtidigt som jag har 2-4 inlägg i huvudet dagligen.
 
Fokus har ändrat riktning. Mycket har med min "down"- period som inträffade för ett par veckor sedan. Jag har isolerat mig lite och gått här i min trygga vardagslunk. Nu måste jag bryta den trenden och ge mig ut vart som helst egentligen. Så planen blir Ikea hur eller hur. Jag och en kompis hade ändå planerat att åka dit men hon fick förhinder, så då åker jag iväg själv.
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: