Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Min dotter!

Det här är tillägnat min dotter. 
 
Jag förstår om du ibland kan bli ledsen och ifrågasätta, men gör inte det älskade barn. Jag älskar dig nu och för evigt.
 
Min dotter är så kärleksfull i allt som handlar om familjen. Hon ringer med jämna mellanrum bara för att höra om jag mår bra, hon vänder ut och in på sig själv om jag skulle behöva hennes hjälp, oavsett med vad, hon säger mycket och ofta att hon älskar mig osv osv. Listan kan göras lång när det gäller dottern och hennes kärlek till mig (och familjen givetvis).
 
Kärleken till henne är något jag aldrig kan mäta eller säga det med ord som ens är i närheten av hur mycket jag älskar henne. Att hon finns, bryr sig och intresserar sig för mig - lilla mamma - är allt jag behöver. 
 
Jag tar en bit av en låt som Celine Dion sjunger som beskriver hur jag känner för min dotter, min "knodd". Du känner igen från vilken låt, eller hur Tina? :-)
 
"There is no other
Love like a mother's love for her child"
 
 
 
Jag älskar dig så otroligt mycket min Martina.
 
 
Bye
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Martina
skriven :

Naaaw, du är för söt. Tänk att man ska behöva tjata sig till ett inlägg ;)

Jag kommer mycket väl ihåg den låten. Jag skickade den till dig när jag blev sentimental och började tänka på mamma på väg till jobbet för cirka ett år sedan!

You remembered ;) Då blev du med rörd har jag för mig ..

Älskar dig fina mamma!