Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Mc i full storm (nästan iallafall)

Efter kl 14 ungefär kom min hantverkare. Vi satt och diskuterade mitt soldäcksbygge eller rättare sagt nu kommer det bli ett vår/höst rum med skjutbara glaspartier. Syftet med allt detta är att jag vill kunna njuta av våren tidigare och hösten lite senare in på året.
 
När min hantverkare åkt så tog jag mc:n till en tjej/ kvinna jag hjälper att övnngsköra, vi gjorde lite krypkörning med våra cyklar - gah, skrämmande vad gingligt jag själv körde, hujeda mig - och försökte att både hitta blansen och markeringarna i asfalten. Det var nyttig träning även för mig, så vi kommer att göra det fler gånger. 
Lite intressant var att det blåste ju en hel del idag och vinden sög tag i cykeln flera gånger och inte nog med det så regnade det, så fuktig väg, blåst och gruskörning så blev det en upplevelserik körning idag i allafall.
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: