Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Svaret på kallt i sovrummet.

Väggarna mot yttervägg i sovrummet är knappt 0.5 cm tjocka (sen kommer isolering hoppas jag) och bakom sovrumsväggen mot den gammla ytterväggen (som är inbyggd sen 1978) finns det några tappert utsrpidda isoleingsbitar och skräp?  😲
Jag har inte en susning hur dom tänkte när de byggde/renoverade hela huset -78 men en byggkurs eller lite hum om byggnader och kallras hade inte varit fel.
Så nu blir det att isolera bakom-bakom ena sovrumsväggen med sprutisolering som andas. De andra väggarna ska plockas ner (alla) och jag ska se över isoleringen där med, när jag nu ändå håller på. Projektet växte rejält nu 😄
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: