Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Ankunge

Kärt barn (tant) har många namn men att bli kallad "ankunge" har jag nog aldrig blivit kallad för innan. Nyvaken, med en rosslig röst som mer kan liknas en ilsken grävling och så där lagom disorienterad som jag brukar vara på morgonen så får se ett sms från dotter - "vaken? Ring mig". Och som vanligt när dessa sms dyker upp och innan man hinner se den lilla smileygubben så hinner faktiskt hjärtat hoppa till en extra gång. Dotter i sin tur ville bara fråga om jag ville hänga med till en möbelaffär, och ja, det vill jag men jag ska ju jobba.
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: