Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Dagsljus välkommen

Det går så himla fort från nyåret till att ljuset återvänder tidigare och tidigare varje morgon, helt fucking underbart. När jag vaknar och jag ser att himlen börjar ljusna så får jag någon typ av inre lycka. Det känns lite som en själ-boost, kan man säga så?
 
Julen med sitt mörker och tända ljus och ljusstakar till höger och vänster är en mysfaktor jag trivs i, men när morgonljuset kommer tidigt så trivs jag lite till för då kommer snart snön försvinna helt, värmen återvänder, D-vitamin depåerna fylls på och trädgårdspyssel står på agendan och då är jag i mitt esse. I Just Love It.
 
Till helgen ska jag lusläsa Impectas katalog och införskaffa mig fröer som jag ska försöka driva upp innan våren anländer.
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: