Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Det här kommer inte att funka...

Jag renoverar ju mitt sovrum och har flyttat ut allt från sovrummet till dels syrummet men också i allrummet uppe. Idag när jag vaknar inser jag att det här kommer inte att funka att bo så här. Jag måste få iordning på alla mina kläder och annat som fanns i garderoberna och hänga dom någon annanstans där de inte "stör" för mycket de närmaste månaderna framåt.
 
Friggeboden är ju ett ypperligt bra ställe att skyffla in alla mina grejor. Vissa av mina kläder får ju självklart vara kvar här "in the main building" men de andra sakerna som gardiner, dukar, julsaker m m. kan ju vara i friggeboden en stund och då stör det inte så mycket under tiden renoveringen är igång.
 
Visst, det är ju sonens rum men han bor ju i Lund ett par månader till och då kanske jag hinner bli färdig innan han återvänder hem. 
 
Bye
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: