Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Hönö, bohuskaka

När jag kommer hem från jobbet efter ett kvällspass så brukar jag vara lite smått hungrig när jag kommer innanför dörren och då kan jag lugnt säga att matlagning linte ligger högt på listan av saker jag vill göra kl 23:00 på kvällen. Det händer att både kastruller och stekpannor åker fram och mästerkocken (jag själv då) slänger ihop något så galant som stekt falukorv och lite makaroner som jag med god aptit slänger i mig för att 10 minuter senare somna i soffan pga blodsockerchock, ha ha ha. 
Min räddning dessa kvällar är dock hönökaka, en påse från pågen med 6 brödbullar i som smakar helt ljuvligt. Ska tilläggas att jag föredrar att äta den naturell dvs inget smör, pålägg eller något annat utan bara brödet. Det är precis lagom att trycka i sig 2 st innan sänggåendet.
Så för en stressad medelålders kvinna med noll intresse för matlagning, som jobbar mer eller mindre "alltid" så är pågen min livlina med sina gooooda brödbullar. Awesome 
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: