Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Januari

Det finns ett hus en liten körsträcka från mitt som pyntas med ljusslingor i överflöd. Det hänger ljusslingor  på väggar, i träd, buskar, runt fönster och på staket. Jag själv tycker det är jättefint med alla ljusslingor som lyser upp mörkret och alla färger på ljusslingorna gör bara intrycket bättre. Varje dag till och från jobbet så kan jag inte låta bli att släppa lite på gasen när jag kör förbi det huset för jag tycker det är så fint. Jag bra älskar den amerikanska inställningen till julen och alla dessa julslingor i städer och i privata hem. Jag har hört om ett ställe i USA där hela området pyntas upp med ljusslingor och människor från alla håll och avstånd kommer för att titta på alla de pyntade husen. 
 
Bye
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: