Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Renovera sovrum

Jag kan bara inte låta bli. Igår började jag att rensa ur sovrummet och försökte att få in både säng och sängbord i syrummet som jag nu kommer att sova i framöver.
Jag har en vision om hur jag vill ha mitt sovrum och för att någonsin komma dit så kände jag att jag var tvungen att tömma rummet först. Så nu äntligen kan jag succesivt ta bort tapeter, lister och framför allt garderoberna. Jag vill ha en hel vägg garderober med skjutdörrar. Någon del av skjutdörrarna ska vara spegel eller om jag ska ha hela väggen med spegelskjutdörrar, det gör ju att rummet ser större ut om inte annat.
 
Bye
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: