Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

#x-box 360

Min dotter var på besök igår och hon hade med sig x-box 360 inklusive spel. Hon skulle hämta lite grejer hemma hos mig och tog då med sig ett x-box till mig. Jag har ibland lite problem med att jag kan fastna i spel om det vill sig illa och jag är lite smått nervös över att ha tillgång till denna mackapär. Våren är på väg och jag har i ärlighetens namn inte tiden att fastna i något spel just nu. Men det är ju inte lönt att gapa om detta nu, vem vet jag kanske inte är så lättpåverkad som jag var för många år sen då jag fastnade i ett spel som hette "Travian", uh, bara jag tänker på hur jag var så inne i detta spel så ryser jag. Inte att jag lägger pengar på något spel, det har jag aldrig gjort och kommer inte att göra heller. Men att lägga den tiden på det, skrämmande rent ut sagt.
Nu ska jag lära mig hur man spelar #Assassins Creed 😄
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: