Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Vuxen X2?

Kan man bli vuxen flera gånger? Näe, jag tror inte det men det finns ju olika nivåer av vuxen som bedöms olika beroende på vem som ska avgöra.
 
Min dotter anser att man är vuxen vid köp av en brödrost.
Min son anser att man är vuxen när man bor själv.
Jag anser att man är vuxen x2 när man köper vitvaror.
 
Min son ringde igår och var ganska trött på att boka in tvättider hos sin hyresvärd. Så han började kika runt lite efter en tvättmaskin och insåg med ens att ett "ny" tvättmaskin kanske var i det dyraste laget (han har studiebidrag som enda inkomst). Fokus blev då begagnat och billigt, vilket han hittade.
Så han snackar lite med hyresvärden om att installera den i sin lägenhet och det var inga problem. Han är nu en stolt ägare av en liten nätt toppmatad tvättmaskin.
 
Så min älskade son har blivit såååå vuxen - iallafall när det kommer till vitvaror, ha ha ha ha.
 
Bye
 
Min "nya " tvättmaskin för 2 år sen.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: