Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Slut för idag.

Nu har jag gjort en tvätt till i badkaret och den hänger för närvarande på tork. Har druckit te ikväll??? Ja, jag vet, är det inte knäppt så säg. Här höjer jag kaffe till ofantliga höjder för att svika min älskade dryck med te - två koppar till och med. Näe, så kan jag bara inte göra, jag måste dricka kaffe innan jag går och knyter mig för kvällen. Annars kan jag ju inte kalla mig smålands största (troligtvis) kaffetant, med hedern i behåll. Njut av denna bild på min katt och härlig bild av en kopp KAFFE!!!
 
Bye
 
Etzio - den galna, men dock så (ibland) mysiga katt. Tyvärr har han en förkärlek för ekorrar.
 
 
 
Ahhh, en ljuvlig kopp kafffe :D
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: