Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Inget liv - bara massa strunt

Precis efter jag la ut senaste inlägget slog det mig att jag lägger ut en massa strunt, jag kan ärligt säga att jag vet inte varför. Kanske för att jag inte har något liv, jag försöker väl inbilla mig att någon kanske har samma problem som jag, att skriva något oavsett vad, för att människor (mina barn framförallt) ska tro att jag lever ett fullt liv, men jag gör inte det. 
 
Jag gör vad jag kan för att ha någon mening med livet, är det att gräva, sy, sätta upp lister eller egentligen vad som helst som inte intresserar någon annan än mig själv så inbillar jag mig att jag fyller en funktion, lever ett liv på något vis. Att det finns en vits med allt detta.
 
Seriöst, vem lägger ut bilder på stryktvätten i tvättstugan och sen när den är borta? Jo, jag. Här snackar vi patetisk.
 
Hobbyfilosofen har slagit till igen ;-/
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: