Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Fiber, awesome

Nu har jag äntligen fått erbjudande om att dra fiber till huset. 
 
Det kom med posten, en förfrågan om att få fiber till huset och visst det kostar en del men det är värt det, tror jag. Min nätuppkoppling som jag har idag är ADSL och det har ju funkat ganska bra ändå. Men utvecklingen inom data går med stormsteg framåt och svarstiderna ska vara blixtsnabba och då är det ju ingen tvekan om att jag kommer att hoppa på detta erbjudande.
 
Under flera månader har jag sett olika områden med små skyltar om att fiber håller på att dras in, och då har jag direkt funderat om jag någonsin kommer att få detta erbjudande och nu äntligen kom det till mig och mitt lilla villaområde som jag faktiskt funderade på om de (kommunen) överhuvudtaget skulle offra tiden och pengarna att fixa. 
 
Bye
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: