Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Ghaaa, vad händer

Lite förbryllad eller rättare sagt mycket förbryllad över vad som händer. Saker och händelser tar oväntade vändningar och jag står som en fågelholk och bara glor. Vad fasiken är det med folk egentligen?
 
Kommentarer som förvånar mig till max - på ett samtal i telefon - triggar av en nästan skrämmande vändning i mitt inre. Personers beteenden och blickar som kan få vilken jävla fåntratt som helst att förstå undermeningen med det.
 
Och det enda jag funderar på är: Vad händer? Varför händer det? Och vad är den egentliga orsaken till det?
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: