Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Godkänd 👍

Japp, inga bekymmer där inte. Killen som tog sig an min bil en Citroen DS4 tittade lite småleende på bilen och sen på mig och sa
- "det är en ganska ovanlig bil" 
- "?, jaså säger du det. Det visste jag inte" 
-"ja, jag har aldrig gjort en besiktning på en sån här bil förut. "
-" Jag tänker: oh, shit. Hoppas han vet vad han ska kolla samt hur man kör den. Jag säger : "det blir lite spännande för dig då" 
-" ja"
5 minuter senare öppnar han motorhuven. 5minuter efter det hämtar han en kollega. 3 minuter senare går jag fram och frågar vad som är problemet. 
Näe, det är inget problem men vi hittar inte chassinumret. 2 minuter senare fortskrider besiktningen. 
Resultat - UA=rena papper 😄
Awesome 
 
Bye
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: