Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Formspray från Schwarzkopf

Den här produkten blev jag rekommenderad att köpa av en kollega. Med facit i hand så är den jäkla bra. Mitt hår är som bebishår, tunna tunna strån och flygit som bara den. Det går inte att forma på ett bra sätt och vanligt hårspray har varit min lösning då jag inte permanentat mig eller klippt mig jäkligt kort. Jag har fått spraya halva hårspraysburken i håret för att det ska hålla någon timme eller två.
 
Sen jag köpte detta formspray har jag knappt tittat åt hårspray. Oavsett om det är blött eller torrt (nja, på mitt hår när det är torrt är det väl inte optimalt) så går det att forma och det håller sig klart längre än två timmar. Bäst är det när jag sprayar i det i blött hår och bara kramar håret, sen får det självtorka. Herregud, jag får lockar som håller sig nästan hela arbetsdagen. Det är inte lika tydliga lockar efter ett niotimmars pass, men lockarna finns där.
 
Kan klart rekommendera detta medel till den som har bokstavligt - tunnt bebishår. :-)
 
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: