Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Fullt ös medvetslös

Just nu är det inte mycket ös i vare sig min kropp eller själ, har jobbat sena kvällar lite för ofta och lite för många dagar i sträck, så nu börjar det ta ut sin rätt. Är helt utpumpad när jag väl kommer hem och orkar bokstavligt talat inte göra något. Det blir som mest en liten undanplockning med stor ansträngning.
 
I tisdags hjälpte jag och sonen till att flytta!! Näe, inte mina saker, men min dotter och hennes sambo hade bestämt att de skulle gå skilda vägar, så då (som vanligt) hamnar mycket möbler hos mig. Just nu bor dotter hos en vännina. Och i väntan på att dotter ska få tag i en lägenhet så får diverse möbler stå hos mig. Ibland kan jag få känslan av att mitt hus kanske ska hyras ut till förråd ;-) Näe, skämt å sido, jag tycker att jag kan finnas till hjälp då det krisar sig i någon ände i min familj.
 
Bye
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Martina
skriven :

Åter igen mamma, tack så hemskt mycket för all hjälp. Och nej, du ska inte behöva bo i den röran längre än nödvändigt, men hyra ut ditt hus som förråd...hmmm.. Kanske vore något. 200 kr/mån, blir det bra? ;)

Svar: ha ha ha :-)
Annika Poulsen