Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Dom är ju såååå fiiina...

Fick två dukar (löpare) i julklapp av dotter och dom är så jäkla fina. Storstädat bort allt med julen och lite damm och grus och annat jäkla skräp som kommit innanför dörren. Hängt ut mina mattor för både vädring och skulle något enstaka or finnas kvar så dör han/hon med säkerhet i -13 graders kyla.
 
Det är nystädat och fint ännu en gång. Och det bästa med denna städningen var att jag nu äntligen fick chansen att lägga på en av mina två dukar jag fick i julklapp av min dotter. 
 
Kolla bara, så jäkla snygg och fräsch och så mig. Jag bara älskar nya dukar. Det blir nästan som att köpa en ny möbel ;-)
 
Bye
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: