Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Ledig helg = städning

Nu är det ledig helg igen och som vanligt dagarna innan helg börjar jag tänka på min helgstädning. Som jag skrivit i många inlägg så tycker jag om att gå hela dagen och plocka undan, ställa till rätta och annat smått och gott för att många timmar senare då ha ett nystädat hus - till nästa lediga helg. Suck, jag har inget liv känns det som.
 
Så nu sitter jag här och våndas över hur jag ska göra denna helg. Det som drar extra mycket just idag är att solen lyser och jag vill egentligen gå ut i trädgården och börja vårstäda där istället........................................
 
Det får blir trädgården idag. Jag blir sjuk om jag inte får gå ut och slita lite.
 
Bye  
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Christine & Paris
skriven :

Haha själv gör jag gärna ALLT annat än att städa ;)