Trädgård/renovering och mc bloggen

Skriver om min vardag som den kommer och tokigheter jag råkar ut för och sist men inte minst mitt storhetsvansinne när det kommer till renovering av mitt hus.

Bort med kakel

Idag har jag plockat ner en del av det gamla kaklet i köket. Det var meningen att det nya skulle upp förra året men nya idéer har dykt upp i huvudet . 
Har köpt nytt kakel till köket men har lite andra planer på hur köket ska bli. Nya skåp både övre och undre, kylskåpet ska flyttas till ett annat hörn. En ny fläkt en större diskho och sist men inte minst,  en ny spis 😝. Det ska vara en inbyggd spishäll och sen ha ett skåp?  till ugn och mikrovågsugn , så att båda har en bra arbetshöjd . Fan jag måste köpa en lott eller råna en bank ? Chansen att få tag i pengar är lika stor oavsett vilket jag väljer ha ha ha. 😂
Har sparat lite av kaklet vid spisen som stänkskydd 👍
 
Bye
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: